sobota, 13 czerwca 2015

RECENZJA "Księżyc w nowiu" Stephenie Meyer

Informacje szczegółowe:
TYTUŁ: "Księżyc w nowiu"
AUTOR: Stephenie Meyer
ROK WYDANIA: 2009
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Dolnośląskie
MOJA OCENA: 6/10





Opis książki: Podobnie jak pierwsza powieść o nastoletniej Isabelli Swan Księżyc w nowiu jest połączeniem romansu z trzymającym w napięciu horrorem, w którym rozterki zakochanej dziewczyny przeplatają się z opisami mrożących krew w żyłach niesamowitych wydarzeń. Sądząc po popularności wszystkich tomów sagi, nie tylko jej bohaterka, ale i sama autorka ma duże szanse na nieśmiertelność. Edward Cullen to wciąż dla Belli najważniejsza osoba pod słońcem. Są parą i jest im razem cudownie. Gdyby tylko chłopak nie był wampirem! Niestety, ten fakt wszystko komplikuje, także z pozoru niewinną zażyłość dziewczyny z przyjacielem z dzieciństwa Jacobem. Wiosną Edward musiał bronić ukochanej przed swoim krwiożerczym pobratymcem, jesienią zakochani uświadamiają sobie, że był to dopiero początek ich kłopotów...




Moja opinia: Jak możecie zauważyć dałam tej książce 6/10, ponieważ jestem w Team Edward. Osoby które czytały już tą powieść pewnie wiedzą o co mi chodzi. Oczywiście książka nie jest nudna, ponieważ czytałam ją z wielkim zapałem, ale nie tak wielkim jak "Zmierzch".
Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć o tej książce, więc napiszę tylko że dopiero przy ostatnich stronach się w nią wkręciłam. Możecie się domyślić dlaczego.




Cytaty: 

"Byłam taka zajęta udając zajętą."

"Jakie to dziwne, pomyślałam. Tonie się w dół, a nie w górę."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria