wtorek, 23 czerwca 2015

MOJE CZYTELNICZE NAWYKI

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Zazwyczaj czytam na swoim łóżko.
2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki czy przypadkowych świstków papieru?
Krótka odpowiedź: używam zakładek.
3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału. okrągłej liczby stron?
Nie lubię kończyć czytać książki w sródku strony bo potem nie wiem gdzie jestem i muszę czytać tą stronę od początku. Jeśli chodzi o to czy muszę dojść do końca rozdziału, to nie, nie muszę. A co do tematu stron to kiedyś tak robiłam, że włąsnie muszę dojść do okrągłej liczby stron, ale teraz już tak nie robię.
4. Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
Tak.
5. Czy jesteś wielozadaniowa/y? Potrafisz słuchać muzyki 
lub oglądać film w trakcie czytania?
Nie, wtedy nie potrafię się skupić tylko na książce. 
6. Czy czytasz jedną książkę czy klika naraz?
To zależy.Jeżeli wiem że jakąś książkę muszę przeczytać w określonym czasie to nie biorę innej lektury. Ale jeśli czasem chce się oderwać od jednej powieści na jakiś czas to wtedy sięgam po inną.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Wolę czytać w domu więc zazwyczaj tylko tam czytam.
8. Czytasz na głos czy w myślach?
W myślach.
9. Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Niestety tak. Kiedy zacznę czytać książkę to czytam ostatnie zdania na końcowej stronie.Muszę z tym przestać.
10. Czy zaginasz grzbiet książki?
Nie.
11. Zaznaczasz sobie ulubione fragmenty? Jak?
Nie, nie zaznaczam.
12. Zdarzyło Ci się kiedyś pisać po książce?
Pewnie jak byłam mała to rysowałam i pisłam po książkach.
13. Lubisz wpisywać się do książek? A może zawsze zapominasz?
Jeszcze nigdy się nie wpisywałam.


Do tego TAGU nominuję ZAKURZONE STRONICE

2 komentarze:

Theme by Hanchesteria