czwartek, 25 czerwca 2015

RECENZJA "Następczyni" Kiera Cass

Informacje szczegółowe:
TYTUŁ: "Następczyni"
AUTOR: Kiera Cass
ROK WYDANIA: 2015
WYDAWNICTWO: Jaguar
MOJA OCENA: 6/10




Opis książki: Dwadzieścia lat temu America Singer wzięła udział w Eliminacjach i zdobyła serce księcia Maxona. Teraz nadszedł czas, by swoje Eliminacje zorganizowała księżniczka Eadlyn. Eadlyn nie oczekuje, że jej Eliminacje będą choć odrobinę przypominać bajkową historię romansu jej rodziców. Jednak gdy rozpoczyna się rywalizacja, dziewczyna odkrywa, iż znalezienie szczęśliwego zakończenia nie jest tak niemożliwe, jak zawsze się spodziewała.




Moja opinia: Zacznijmy od tego że okładka tej książki jest fanstastyczna. Przechodząc do fabuły to muszę powiedzieć że nie sądziłam że to wszystko będzie tak wyglądało. Z początku nie połubiłam głównej bohaterki. Stwierdziłam jednak że może później to się zmieni. I szczerze przyznam że im dalej zagłębiałam się w tę książkę tym bardziej przyzwyczajałam się do tego wszystkiego.Ta lektura zajęła mi dużo czasu ponieważ nie mogłam się do niej zabrać.Oczywiście książka mi się spodobała ale nie tak jak inne powieści Kiery Cass.




Cytaty: 

"Mam tylko jedno serce i muszę się z nim obchodzić ostrożnie."

"Miałam być królową, a królowa mogła mieć różne cechy charakteru... ale nie było wśród nich bezbronności."



8 komentarzy:

  1. Bardzo krótka recenzja. Tak - okładka jest piękna.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na przeczytanie tej pozycji od kiedy dowiedziałam się że wychodzi. Mam nadzieje że mnie nie zawiedzie i będzie równie dobra co reszta książek Kiery Cass.
    Obserwuje i pozdrawiam
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że jak najszybciej wypowiesz się na temat tej pozycji.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Czytałam, świetna książka.
    Zapraszam na konkurs!
    http://countrywithbooks.blogspot.com/2015/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że ta część nie może dorównać trzem poprzednim! Nie za bardzo mi się ona spodobała i ciężko ją przetrawiłam, a sam początek tej książki był po prostu nudny i czytelnik może przez to szybko odłożyć tą lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że ta część nie może dorównać trzem poprzednim! Nie za bardzo mi się ona spodobała i ciężko ją przetrawiłam, a sam początek tej książki był po prostu nudny i czytelnik może przez to szybko odłożyć tą lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria