czwartek, 18 czerwca 2015

Obejrzani #2

Tytuł: Dary Anioła: Miasto kości
Reżyseria: Harald Zwart
Czas trwania:  2 godz. 10 min.
Moja ocena:  9/10


Opis filmu: Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray odkrywa, że należy do niezwykłej kasty Nocnych Łowców, którzy chronią świat przed atakami demonów. 

Moja opinia: Wiele słyszałam o książkach z serii Dary Anioła i kiedy dowiedziałam się że na podstawie pierwszej części powstał film to postanowiłam go obejrzeć. Na początku obejrzałam pare urywków tej ekranizacji i kompletnie nie wiedziałam o co chodzi. Jednak nie obejrzałam wtedy tego filmu. Dopiero niedawno przypomniałam sobie o nim i stwierdziłam że obejrzę go. Kiedy za pierwszym razem skończyłam go oglądać powiedziałam sobie że muszę przeczytać książkę. Następnego dnia znowu obejrzałam ten film i byłam nim tak samo zachwycona jak za pierwszym razem.

Podsumowanie: Film mnie zachwycił i koniecznie muszę przeczytać książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria