środa, 17 czerwca 2015

Obejrzani #1


Tytuł: Zostań, jeśli kochasz
Reżyseria: R.J. Cutler
Czas trwania:  1 godz. 46 min.
Moja ocena:  9/10


Opis filmu: Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie.









Moja opinia: Oglądałam ten film już dwa razy i płakałam na nim za pierwszym jak i za drugim razem. Nie miałam jeszcze okazji czytać książki ale mam nadzieję że będzie ona tak wspaniała jak ekranizacja. Przyznam szczerze że gdy pierwszy raz zobaczyłam początek filmu stwierdziłam że mi się nie spodoba ponieważ słyszałam wiele o tej ekranizacji i sądziłam że wszystko zacznie się inaczej. Ale po jakimś czasie stwierdziłam że dam szanse temu filmowi.
I powiem szczerze że nie żałuję, bo te wszystkie emocje które towarzyszyły mi podczas oglądania były tego wszystkiego warte.

Jeśli chodzi o obsadę filmu to polubiłam ją. Według mnie Chloë Grace Moretz oraz Jamie Blackley świetnie odegrali swoje role.


Podsumowanie:  Podsumowując, film mi się bardzo podobał i niedługo zabiorę się za książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria