wtorek, 16 czerwca 2015

BOOK HAUL #1 CZERWIEC

Hej! Dzisiaj mam dla was pierwszy Book Haul na tym blogu.

Zacznijmy od książek które otrzymałam w prezencie

1. Igrzyska Śmierci
Już od bardzo dawna chciałam sięgnąć po tą książkę. Film bardzo mi się spodobał i myślę że powieść tak samo. Ale niestety musi ona jeszcze trochę poczekać aż skończę czytać inne książki które mam teraz w planach
2. W Pierścieniu Ognia

3. Kosogłos

4. Papierowe Miasta
Zazwyczaj na początku oglądam filmy a potem czytam książkę. Ale gdy zobaczyłam zwiastun tego filmu to powiedziałam sobie że tym razem na początku przeczytam tą powieść a dopiero potem zabiorę się za ekranizacje. Mam nadzieję że to mi się uda.

Teraz mogę wam wymienić książki które sama  zakupiłam.

5. Zostań, jeśli kochasz
Już dwa razy oglądałam film i stwierdzam że wreszcie muszę przeczytać tę książkę.

6. Wróć, jeśli pamiętasz

7. Love, Rosie
I oczywiście muszę powiedzieć że oglądałam ten film dwa razy. Mam nadzieję że spodoba mi się ta książka tak samo jak ekranizacja.


I to już na tyle.
W czerwcu nie zamierzam już kupować żadnych książek.
Z wszystkich tych książek jestem bardzo zadowolona. Teraz czekają już tylko na mojej półce na sięgnięcie po nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria