piątek, 29 maja 2015

RECENZJA "Zmierzch" Stephenie Meyer

Informacje szczegółowe:
TYTUŁ: "Zmierzch"
AUTOR: Stephenie Meyer
ROK WYDANIA: 2007
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Dolnośląskie
MOJA OCENA: 10/10





Opis książki: Pierwsza część bestsellerowej sagi "Zmierzch".

Siedemnastoletnia Isabella Swan przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Washington i poznaje tajemniczego, przystojnego Edwarda Cullena. Chłopak ma nadludzkie zdolności - nie można mu się oprzeć, ale i nie można go rozgryźć. Dziewczyna usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. Okazuje się, bowiem, że zakochała się w wampirze... 





Moja opinia: Na wstępie chce powiedzieć że uwielbiam tą książkę. Ogólnie uwielbiam całą tą serię. Nad tą powieścią spędziłam kilka dni. Była ona tak wciągająca że nie mogłam się od niej oderwać. Znałam już całą fabułę dokładniej ponieważ na początku obejrzałam film. Ale podczas czytania wyszukiwałam różnic między filmem a książką. Sama nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć o tej powieści, bo uważam że jest ona wspaniała.




Cytaty: 

"Nigdy wcześniej nie zastanawiałam się nad tym, jak chciałabym umrzeć – nawet mimo wydarzeń ostatnich miesięcy. Ale choćbym próbowała, z pewnością nie wpadłabym na coś podobnego."

"– Ile masz lat?
– Siedemnaście.
– I od jak dawna masz te siedemnaście lat?
– Jakiś czas."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria