czwartek, 21 maja 2015

ALBO ALBO TAG

Hej! Dzisiaj mam dla was pierwszy TAG na blogu.
ZACZYNAJMY
ALBO ALBO TAG

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?
Chyba wolę czytać tylko trylogie, bo czasami brakuje mi dalszej części książki jedno tomowej.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
Jakoś dla mnie nie ma to większego znaczenia czy czytam książki autorów czy autorek.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
Wolę kupować książki tylko na stronach internetowych.

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Wolałabym aby wszystkie książki zostały zekranizowane ponieważ uwielbiam oglądać filmy i potrafię obejrzeć kilka filmów dziennie.


5. wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Zdecydowanie wolę czytać 5 książek tygodniowo.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Wolałabym być profesjonalnym autorem.

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Gdybym czytała 20 ulubionych książek w kółko to po pewnym czasie pewnie by mi się znudziły więc wolę sięgać po nowe pozycje.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Chyba wybiorę sprzedawcę książek.

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?
Wolę czytac tylko ulubiony typ literatury ponieważ czytanie książek ma być dla mnie przyjemnością.

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book'i?
Zdecydowanie wolę czytać książki fizyczne.


2 komentarze:

Theme by Hanchesteria