sobota, 23 maja 2015

RECENZJA "Jedyna" Kiera Cass

Informacje szczegółowe:
TYTUŁ: "Jedyna"
AUTOR: Kiera Cass
ROK WYDANIA: 2014
WYDAWNICTWO: Jaguar
MOJA OCENA: 10/10




Opis książki: Ostatnia część bestsellerowej trylogii.

America jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć. A jednak nadchodzi moment ostatecznego wyboru, tym trudniejszego, że cały los Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami. 

Czy dziewczyna powróci do swej dawnej miłości, czy zdecyduje się zostać królową i podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców Illei?"




Moja opinia: Zacznijmy od tego że okładka "Jedynej" jest fantastyczna tak jak poprzednie książki czyli "Elita" i "Rywalki". Przechodząc do fabuły całej książki jest ona oczywiście ciekawa jak i trzymająca w napięciu.




Cytaty: 

"- Nie przejmuj się, dzielni ludzie zawsze mają jakieś blizny. - Pomyślałam o dłoniach Marlee i plecach Maxona. Oboje nosili na zawsze ślady swojej odwagi, a ja byłam zaszczycona, mogąc do nich dołączyć."

"To nie będzie Żyli długo i szczęśliwie.
To będzie o wiele więcej."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Theme by Hanchesteria