niedziela, 2 sierpnia 2015

RECENZJA "Zaćmienie" Stephenie Meyer

Informacje szczegółowe:
TYTUŁ: "Zaćmienie"
AUTOR: Stephenie Meyer
ROK WYDANIA: 2009
WYDAWNICTWO: Wydawnictwo Dolnośląskie
MOJA OCENA: 8/10





Opis książki: Ciąg dalszy popularnej sagi Twilight. Kiedy media zaczynają donosić o serii tajemniczych morderstw w Seattle, a do lasów wokół Forks powraca żądna zemsty wampirzyca, Bella uświadamia sobie, że znowu grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo. W dodatku, wiedząc, że jej decyzja może doprowadzić do odnowienia odwiecznego konfliktu pomiędzy wampirami a wilkołakami, zmuszona jest wybierać pomiędzy miłością Edwarda a przyjaźnią Jacoba. zbliża się też zakończenie roku szkolnego, a więc termin przemiany co Bella ma wybrać: życie czy śmierć.




Moja opinia: Książka bardzo mi się podobała, tak samo jak film. Czytałam ją bardzo długo. Może dlatego że niektóre momenty strasznie mnie nudziły? A może dlatego że nie czułam do niej takiego zapału? Sama nie wiem. Wydaje mi się że podjęłam dobrą decyzję oceniając tę powieść 8/10. 




Cytaty: 

"– Powinnam cię przeprosić, ale wcale nie jest mi przykro.
– A mi powinno być przykro, że tobie nie jest przykro, ale też nie jest mi przykro."

"– I jak ci poszło na egzaminach? – spytał mnie po drodze.
– Historia była łatwa, ale nie jestem pewna co do matmy. Wydawało mi się, że to, co piszę, ma sens, a to chyba zły znak."


Na koniec tego posta chcę przeprosić za taką krótką recenzję, ale nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć na temat tej książki.


3 komentarze:

  1. Kilkanaście lat temu zaczynałam swoją przygodę z czytaniem właśnie od tej serii ;) Do dziś miło ją wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdążyłam już przeczytać całą sagą Zmierzchu i muszę powiedzieć, że nigdy nie podobała mi się tak żadna książka (no może oprócz HP, bo to jest po prostu klasyka nie do pobicia) i naprawdę polecam wszystkim, po to jest świetna lektura!

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria