wtorek, 25 sierpnia 2015

BOOK HAUL #2 LIPEC/SIERPIEŃ

Hej, dzisiaj przychodzę do was z książkami które ostatnio pojawiły się na mojej półce.



Wiele słyszałam o tej powieści i bardzo się cieszę że mam już ją na swojej półce.

2. Cyrk nocy

Nigdy nie byłam jakoś zainteresowana tą książką, ale stwierdziłam że nie miałabym nic przeciwko zobaczyć tej powieści w mojej biblioteczce i dowiedzieć się o jej zawartości.


Mogę jedynie powiedzieć że ta książka poczeka sobie jeszcze aż do nowego roku.

4. Proroctwo sióstr

Tę książkę wybrałam całkowicie spontanicznie ponieważ będąc na wakacjach spotkałam wiele wyprzedaży książek jednak nie mogłam znaleźć powieści która by mnie urzekła. I wtedy zobaczyłam tą właśnie pozycję. 


I to na tyle.

1 komentarz:

  1. "Cud chłopak" mam na swojej półce, ale jeszcze jej nie tknęłam, więc chyba się za to zabiorę! A o biografii Demi słyszałam dużo pozytywnych opinii, więc mam nadzieję, że będę miała okazje kupić tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria